14 Mayıs 2013 Salı

Günaydın..


Önce şehrim uyandı.
Sonra kırgınlıklarım...
Akşamdan kalma kemancı,
Bemol notalarla mamur etti bulvarları.
Yalnızdın,
Yalnızlığıma kast edercesine yalnız.
Ve her yalnız kadın gibi
Geçmişine toprak atmıştın.

Önce şehrim uyandı.
Sonra mecazlarım...
Üç şiir budadım, iki kayın, bir de kadın.
Yalnızdın,
Hayallerimi kışkırtırcasına yalnız.
Dün gibi hatırlar kemancı.
Dudakların,
Terk edilişlerin enkazında parçalanmıştı.

Önce şehrim uyandı,
Sonra yarım kalmışlığım.
Eteğinin gölgesinde içtim ilk sigaramı.
Yalnızdım;
Yalnızlığına göz dikercesine yalnız.
Önce ben anladım,
Sonra mecazlar,
Sonra kemancı.
Bu şehre iki yalnız
Fazlaydı.

                                                 Safa Eren

3 yorum:

  1. Blogdaki en güzel şiir

    YanıtlaSil
  2. Kelimelerin zihnimin en derin sularında yüzüyorlar bu gece.

    YanıtlaSil
  3. şiir yaşanmışlıkların ifadesidir. aksi takdirde palavradır. ağzımı dezenfekte edip yüreğinizi öpüyorum . SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil